Αλλαγές και επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 5 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, να μην έχουν χρησιμοποιηθεί ή φορεθεί, να μην έχει αφαιρεθεί το καρτελάκι τους και να συνοδεύονται από το παραστατικό αγοράς (Απόδειξη ή Τιμολόγιο). Ο χρήστης υποχρεούται να δοκιμάσει το προϊόν που αγόρασε χωρίς να αφαιρέσει το καρτελάκι, σε αντίθετη περίπτωση θεωρείται ότι το προϊόν δεν βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία του παραδόθηκε και δεν γίνεται δεκτό.
Εάν πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις, η COSI JEANS υποχρεούται να αντικαταστήσει το προϊόν με οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Σε περίπτωση μεγαλύτερης αξίας, η διαφορά χρεώνεται στον πελάτη.
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να πραγματοποιηθεί με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS courier στην παρακάτω διεύθυνση:
COSI JEANS ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗ 8 ΜΕΝΕΜΕΝΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ TK54628 ΤΗΛ. 2310 622267
Μόλις λάβουμε το προϊόν προς επιστροφή σας αποστέλλουμε το καινούργιο προϊόν.
ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Τα έξοδα επιστροφής και αποστολής της πρώτης αλλαγής δεν επιβαρύνουν τον πελάτη. Από την δεύτερη αλλαγή , ο πελάτης χρεώνεται με το ποσό των 4,90€. (2,00€ έξοδα αποστολής + 2,00€ έξοδα επιστροφής + 0,90 για την αντικαταβολή του ποσού). Σε αυτήν την περίπτωση η αποστολή του πακέτου γίνεται με την ACS courier και χρέωση παραλήπτη, Κατά την παραλαβή του νέου προϊόντος, θα επιβαρυνθεί τα έξοδα 4,90. Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων το ποσό θα αφαιρείται από το σύνολο του επιστρεφόμενου ποσού.
Κύπρος: Τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος καθώς και τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος βαρύνουν εξ ολοκλήρου τον πελάτη.
ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα παρουσιάσουν κατασκευαστικό σφάλμα εντός ενός (1) μηνός από την ημερομηνία αγοράς. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς δεν θεωρούνται ελαττωματικά. Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν, εφόσον υπάρχει διαθέσιμο διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, η COSI JEANS διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του. Όπου είναι εφικτό, η COSI JEANS θα προβεί σε επιδιόρθωση του ελαττωματικού προϊόντος.
Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής.
Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ / ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ
Εάν ο πελάτης δεν έχει μείνει ικανοποιημένος από την παραγγελία του έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, ασκώντας το δικαίωμα της υπαναχώρησης (μόνο στην περίπτωση που το προϊόν πληρεί τις προϋποθέσεις επιστροφής) και να ζητήσει την επιστροφή του τιμήματος που έχει καταβάλει ή την έκδοση πιστωτικού κουπονιού αξίας αντίστοιχης του καταβληθέντος τιμήματος, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων δρομολογείται αμέσως μόλις παραλάβουμε το προϊόν και εφ’ όσον αυτό είναι σε άριστη κατάσταση και ολοκληρώνεται εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει η επιστροφή των χρημάτων εάν δεν λάβουμε τα προϊόντα ή την απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στην περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής ήταν η αντικαταβολή ή η τραπεζική κατάθεση πρέπει να αναφέρει τα εξής :
IBAN
Την τράπεζα στην οποία αντιστοιχεί (π.χ. EUROBANK, PEIRAIUS, κ.τ.λ.)
Το όνομα του δικαιούχου
Αν ο πελάτης επιθυμεί επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που ο τρόπος πληρωμής ήταν η πιστωτική κάρτα ή PAYPAL θα γίνει η επιστροφή χρήματων αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage